lucia

Nu är luciafirandet slut, det känns faktiskt mycket tråkigt eftersom jag har haft hur roligt som helst. Vi fick sjunga på många företag och spendera mycket tid tillsammans. Igår var det luciakröning, det var jättevackert. Allting kändes så mäktigt, fast det var synd att vi knappt fick sjunga någonting.

Vi har fått jättemånga fina saker under tiden som vi har varit runt på företag. Igår fick alla tärnor varsitt fint silverhalsband, lucian fick ett likadant fast i guld! Detta kommer att bli ett minne för livet så jag är grymt glad att jag fick vara en av luciakandidaterna. Igår kom min mormor och gammelmormor på besök (mfl.), det var jätterolig att dom kom och hälsade på!

Idag var vi på sista stället, Murberget. SVINKUL!! Jag vill tacka alla arrangörer, med tanke på all tid dom har lagt ner på detta. Nu ska jag titta klart på paradise hotel och sedan sova!
GODNATT, puss




Kröningen i kyrkan


Det fina halsbandet som vi fick, man kan göra så att halsbandet blir kortare och få ett armband på samma gång!


Glashjärta


Ljus + ljushållare


Massa karra!!!


Biobiljett


+ Att jag har fått lära känna många fina personer och fått ett fint minne!!!

Kommentarer
Postat av: sara

ååh vad kul, hjärtat var jättefint och du var jättefin!!:D <3

2009-12-14 @ 09:38:53
URL: http://ssaraviklund.blogg.se/
Postat av: emma

<3

Sakna!

2010-02-13 @ 02:09:32
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0