nörd

Jag har suttit och pluggat hela kvällen till ett naturvetenskapsprov.. Fy vad tråkigt det är, provet är på torsdag så jag hoppas att det går som väntat.


Jag och Lisa gick till café charm där vi fikade och pluggade. mysigt värre!

Några bilder:


En jumpsuit som jag Sara och Kamilla håller på att sy till vårshowen.


Ett linne som jag har sytt + att jag har suttit en hel kväll och sytt fast paljetter.


Jag bjuder på en suddig bild så att ni kan se mina röda läppar!! wohoo



Godnatt sverre
Godnatt afrika
Godnatt jorden

ps. kan någon smart överföra sin smarthet till mig så att jag får mvg på nv-provet? tack
 mvh jp


Kommentarer
Postat av: eliiiin

taaack!:D Och snygga läppar!!! haha :D ;)

2009-12-16 @ 20:51:30
URL: http://elingranstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0