3nov

Gud vad jag har skrivit lite här i bloggen på de senaste veckorna. Jag har varit så upptagen så att jag har inte hunnit med bloggandet helt enkelt!! Sara fyllde ju 18 i fredags, min fina lilla vän.. Eller ska man kanske säga stora? Hennes födelsedag firades på kvällen med många vänner!:)

Halloween var det i lördags och då blev det en halloweenfest ute i långsjögården som Peter hade fixat. Jag har inga bilder än, men hoppas på att hitta några snart. Det var en treeevlig kväll!

Ikväll har jag solat, jag blev faktiskt lite mindre blek!!! haha. Nu ska jag titta på desperate housewives. puss&kram










Lite bilder på tjejen som kommer att vara vildast på krogen!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0