åh

Jag hinner knappt blogga längre, dagarna bara rinner iväg!!! fyfarao.. I morgon är det sista veckan på praktiken, det känns lite tråkigt. Helgen har varit lugn men mysig, inte helt fel. Jag åkte till Daniel i fredags tillsammans med mimmi och ecke, vi tittade på idol och på paranomal activity. Den var inte så värst läskig anser jag, men om man är rädd för spöken så är den nog det.

 I går åkte jag till Sundsvall för att träffa Emma, vi frossade på som tusan. Kladdkaka, gurka&dipp för hela slanten. Vi tittade också på film, MYSIGT VAR DET!!! Ikväll såg jag på paradise hotel, jag fattar inte hur vissa människor kan vara så dum, menmen. Nu ska jag sova PUSSSSSSS




Jag&mimmi i fredags hos Daniel, videon blev sne då man förde över den... Sjukt synd menmen man får vända på datorn helt enkelt, lr ngt.

Kommentarer
Postat av: mimmeyyyy

GILLA :D

2009-11-16 @ 22:30:21
URL: http://m1mm1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0