mimmierikmimmikväll

Jag kom nyligen hem efter en mysig kväll med mimmix2 och törnis. Det var skönt att träffa dom efter en lång dag på praktiken + fotografering.. Jaaa, nu hoppas jag att ni blir nyfiken!! Jag har inte sagt detta innan men nu är det så att jag är uttagen till att vara en av sju luciakandidater.

Idag fotades vi och bilderna kommer att dyka upp i tidningen på lördag är det tänkt. DET trodde ni inte om mig, så nu hoppas jag att alla kommer att hjälpa mig med era röster.






Jag och Mimmi spelade in några videoklipp, titta och må.




Nu ska jag och sötnosen Sally sova är det tänkt!




Godnatt!!:)

Kommentarer
Postat av: elin

Ah vad roligt jennifer, jag ska rosta pa dig!!!!!!!!!! <3

2009-11-05 @ 20:21:02
URL: http://elindublin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

åååh tack hjärtat!! kan du komma hem snart??? <3

2009-11-05 @ 23:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0