aldrig en lugn stund

Vilken dag, hur hinner jag med allt? Natten till idag var väldig lång, jag fick knappt en blund och jag vet inte varför.. Jag fick lov att komma lite senare till skolan, som tur var missade jag inte så mycket.
 
Jag kom hem vid ca 17 så tog jag en tur på stan för att leta praktikplats, men alla som jag har frågat tar inte emot några praktikanter så det var ju inte så lyckat! Har ni någon idé på vart jag kan vara? Det som krävs är att det finns en kassa.

När jag kom hem så var jag tvungen att rita upp lite kläder till ett projekt på bilden (visar mer om det sedan). Klockan åtta så sprang jag iväg på friskis&svettis, det är roligt att komma igång med tränandet igen med tanke på att jag har varit sjuk ett tag nu!

Inte nog med det, jag slängde i en toning i håret innan jag hoppade in i duschen. Håret är fortfarande blött så jag får se i morgon hur det blir! Nu äre pluggning som gäller sedan sovtime!!
godnattiii




Idag använde jag min tröja som jag sydde i fredags! Det är superlätt att sy trikåplagg + att det är mycket billigt.


Kommentarer
Postat av: sara

men du! inte dåligt gjort! :)

du kommer hitta en plats hjärtat!!

2009-10-05 @ 23:22:51
URL: http://ssaraviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0