not bad

Idag hade jag idrott för första gången på länge, snacka om att nivån är mycket högre!! herregud.. Förra året hade vi steffeboy och då vare minsann andra bullar, det jobbigaste vi hade var typ att vi skulle spela spökboll! Nu har vi bytt lärare så då blir det hårda tag.

Jag har äntligen gjort klart bildprojektet. Vi ska ha valt en superhjälte och rita tre festtoppar, två underdelar och en arbetsoutfit. Alla i klassen trodde att vi skulle vara klar idag men vi hade fel, så jag har suttit över på skolan + arbetat hemma i onödan. Fast det känns skönt att jag är klar, då slipper jag stressa med det sedan.

Nu har jag hittat en praktikplats, jag ska vara på inreda&sånt. Som jag har letat i denna stad efter en praktikplats, jag hade nästan gett upp hoppet men ibland ska man ha tur! Dom som arbetar där verkar jättetrevliga så det blir nog bra tillslut!

Efter maten tog jag en mysig promenad med Anna, sedan kommer jag att avsluta kvällen med att plugga lite till ekologiprovet och titta på desperate housewives. JUSTE jag har namnsdag idag (Jennifer)!!!!!
 pusspusspusspusspuss




DAGENS FYND är dessa skor som jag köpte på myrorna, helt oanvända!!





Här är min superhjälte i festkläder och en ny arbetsoutfit, jag valde Wonder woman!



Lisas tävlingsdräkt som hon har sytt, grymt roligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0