FN-dagen

Idag har jag gått på 3 föreläsningar om att jordens klimat förändras. Man fick sig verkligen en tankeställare om hur livet kan se ut om knappt 20år.. Det var nyttigt att höra men nu blev man lite rädd för hur framtiden kan se ut! Vi får börja leva mer miljövänligt helt enkelt. Det känns så hopplöst om t.ex. bara Sverige bryr sig om att leva miljövänligt, det gör ingen större skillnad på klimatet. Det är dom större länderna som verkligen måste tänka om, det funkar inte i längden att vi släpper ut så mycket koldioxid osv.

Första föreläsningen som vi var på var rätt bra, Anders Nord heter han och jobbar på svt. Den andra föreläsningen var en stackars liten kille från greenpeace som några idioter bakom oss skrek "sopa" till för att han inte kunde fixa en bild på datorn. ÅÅÅh vad arg jag blev, fyfarao... Den tredje föreläsningen var bäst!!!!! När man hade lyssnat på den fick man verkligen sig en tankeställare.

Detta ämne kan jag prata hur länge som helst om så nu slutar jag. Nu ska jag sitta och råplugga matte inför morgondagens matteprov, yeees. + att jag har annat plugg också. JUSTE jag börjar klockan 12 i morgon wohoohohoo!





Hej arg tjej


Linnea, Frida!!
 


Haha Emma!!


Allt på plats, hunden, matteboken och datorn.


Kommentarer
Postat av: KI

Tur att Obama förmodligen ska ratificera kyotoavtalet då så kanske de händer nåt :)



http://sv.wikipedia.org/wiki/Kyotoprotokollet

2009-10-23 @ 15:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0