good news

Just idag lyckades jag med att övertala mig själv till att vara en i "gänget" och starta en egen blogg. Jag hoppas att någon snälling vill hjälpa mig med att fixa designen lite för jag har inte en blekaste aning om hur jag ska göra!!! 
Nog om det.. Idag har det varit en tråkig dag, jag städade mitt rum i 3½ timme. Det behövdes verkligen, garderoben låg på golvet av någon anledning (fråga inte varför). Jag känner mig riktigt nöjd över att jag lyckades skilja mig från 3påsar med kläder + 5 par skor.
Nu ska jag strax starta ett avsnitt av 2½män och försöka bli trött! pussss


En bild sedan i fredags då vi var på förfest hos madde innan vi skulle ner till insparken:)
Kajsa,Mimmi,jag och Mimmi hos Madde i fredags!!
Vi hade mycket roligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0