idol

tjena mittbena, nu sitter jag och taggar inför en idolkväll med mimmi,mimmi,sara och erik! Det kommer nog att bli en supertrevlig kväll med roliga människor! I morse hade jag världens otur, jag försov mig och fick stressa sönder för att hinna med bussen. När jag skulle gå till bussen så regnade det och eftersom jag hade sån liten tid på mig fick jag äta frukost medans jag sprang med paraplyt i andra handen. Det började att blåsa så att paraplyt gick sönder och jag skulle försöka fixa det men då var jag tvungen att kasta bort mackan. YES kulkulkul. svinkallt,blåsigt och blött det gillar vi stort...

Kommentarer
Postat av: sara

jahaaaa.... så du dissar jag sara för en annan????

2009-10-16 @ 19:51:58
URL: http://ssaraviklund.blogg.se/
Postat av: Jennan

det var en annan sara plutten;) + att det blev en daniel ist=)=)=)=)=)=)

2009-10-17 @ 02:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0