jpjpjpjpjpjpjp

Kom och tänka på att jag kände mig väldigt manlig igår!!! Satt ju och kollade på värsta actionfilmen helt ensam, helt otroligt. Den var faktiskt bra, så ni borde se den (Wolverine). Efter att ha gjort en asgod sallad så gick jag ner till Wayne's för att träffa madde,anna,peter,mimmi,mimmi,elin,elin,evelina,kajsa,namme,max,purre,frida! förlåt om jag har glömt att säga någon!


Nu ligger jag i sängen och tittar på tv, är rätt trött efter dagens träningspass! Måste tagga inför morgondagens idrottslektion, man vet aldrig vad fröken sture kan hitta på! Jag skriver godnatt nu även fast jag inte ska sova:)

 



En del av mitt rum på bilden. Sally får dela säng med mig inatt och hon är så svart så man ser henne knappt!


Kommentarer
Postat av: dääänjiel

BYT KANAL!!!

2009-10-12 @ 23:47:53
Postat av: SIPP <3

myspys jennan92, vi måste ses någon dag! längesen nu :)

2009-10-13 @ 11:28:33
Postat av: Jennan

Daniel: nej aldrig!!!!!

SIPP<3: jaaa, jag saknar dig lilla vännen <3

2009-10-13 @ 22:50:55
Postat av: madminton

är det nahom som ligger bredvid dig?

2009-10-14 @ 10:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0