helgen som var

tjeniss, i helgen har jag upptaderat superdåligt vilket är dåligt utav mig. I fredags var det en riktigt trevlig kväll, Daniel kom istället för Sara. Ni ska veta hur mycket vi bakade, mimmi&mimmi gjorde chokladbollar och hjälpte till med kladdkaka. Mimmi L råkade tappa ut all kakao i chokladbollana så att det inte blev något över till kladdkakan, äh 98% kakao i chokladbollar är ju toppen!!!

I lördags tränade jag och mimmi L på morgonen och på kvällen var vi ett  gäng hos erik, det var mycket trevligt. Sedan hände det lite annat roligt:) Igår var jag jättetrött så att jag hittade en ny bästa vän, soffan!





Rolig kväll hos Erik!!



Haha, jag hittade denna snygga bild på mig och Mimmi s på min mobil!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0