my thing

Jag kom nyss hem efter att ha övningskört för första gången på ungefär en månad! Jag trodde att det inte skulle gå så bra men det gjorde det, tummen upp!! Om några minuter ska jag gå ut och gå med mina pälsklingar(hundar), som kan vara väldigt jobbiga att gå med...

Imorgon börjar jag klockan tolv, jag klagar då inte!  Today köpte jag lite festligt tyg som jag ska sy något fint av, ni får lista ut vad;) Ikväll ska jag titta på House och desperate housewives (två serier av hundra som jag följer). Näää nu vart klockan mycket, hare gött ses i morgon pusssssssss


Mitt fina discotyg, sviiiinbilligt för att en tygaffär rear ut alla tyger för att dom har gått i kk!


Jag och Lisa hade en skön stund idag under engelskalektionen!


Kommentarer
Postat av: mimmen

WOW! disco-jennan :D

2009-10-13 @ 21:36:53
URL: http://m1mm1.wordpress.com
Postat av: Jennan

hahahhaha jag veet, coolast i stan!!!

2009-10-13 @ 22:48:34
Postat av: Lisa

gillade soffstunden skarpt!

2009-10-16 @ 09:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0