svinis

Ska ni ta svinisvaccinet? Jag har sagt ja till det, men är fortfarande osäker. Jag är tydligen en i riskgruppen:S och jag hörde nyss på nyheterna att det har smittats rätt så många i Sundsvall. Man borde kanske ta sig en liten sprutisss.

Nog om det, idag bjöd Lovisa oss i klassen på fika (som vanligt). Grymt smarrigt, hon är en sann hjälte som göder oss!! Efter maten joggade jag en sväng med hundarna, det är lite jobbigt att springa med  Maggan för att hon är så lat och hinner inte med riktigt.

Lite bilder från dagen:


Kamilla, lika snygg som brunhårig!!!


Lisa, hahahhahahaahhahhahahaha


Chokladdoppade chokladbollar


Kärleksmums, så kallar jag dom!


Ett till plagg som jag har sytt, jag fick tillbaka det idag efter att ha blivit bedömd. Det blir grymt snyggt när man syr med overlock och coverstitch. Det blir snygga sömmar och plagget ser köpt ut!

Kommentarer
Postat av: Lisis

Fan vad het den där Lisa är, msn??^^

2009-10-21 @ 21:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0