trevligt

Kvällen var toppen, Mimmi, Mimmi, Sara och Elin kom förbi! Vi tittade på bloggawards och sedan startade vi Eva&Adam, kungrulle!!!!!  En skön och lugn lördagkväll med andra ord:)

JUSTE!!! Jag förde över en massa gamla bilder från min förra dator till denna. Gud vad jag skrattade, det finns så många fula bilder på mig sedan jag var yngre. Det är så fruktansvärt roligt att titta på alla bilder, många roliga minnen vaknar till liv.

Här är några fina bilder, enjoy!


Jag&Linda

Jag&Elin

Linda hehehe


Jag,Mimmo -vanilla kväll <3


Madde









fd.klass

NU KOMMER DOM SNYGGASTE BILDERNA!!!





åååh fina flickor<3<3<33<3

Fint hår!!!


Jakob, haha

snyggtjej


coola


Jag ska lägga ut fler snygga bilder sedan;) hinner inte mer nu. pusssssss


Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHAHAHAH, behovs inga fler bilder, fyfan......

2009-10-27 @ 20:10:03
URL: http://elindublin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0