watch

Åh jag älskar Grey's anatomy, man längtar alltid tills att nästa avsnitt kommer! Kvällen spenderades tillsammans med Kajsa och Madde, som kom förbi en sväng för att lämna några saker till Kajsa. Jag tog en bild på dom(madde&kajsa), men den vågar jag inte lägga ut för att då kommer ni nog att sluta läsa min bogg he-he.

I morgon är det FN-dagen, den består av en massa föreläsningar för min del. Jag hoppas att jag inte somnar!!! Nääää nu måste jag sova för att jag ska vara uppe med tuppen, kl 6...............



En klocka kan liva upp en hel
outfit, köp en i en rolig färg så som jag har gjort!!


Jag råkade att limma fast en massa glitter på mina fingrar idag:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0