alla hjärtans dag

Jahapp, vad har man gjort på kärlekens dag? njaa, inte har den varit så romantisk.. Jag vaknade sent och skulle skynda mig iväg till fotbollsträningen, men efter att ha gått halva vägen insåg jag att träningen började en timme senare än vad jag trodde. SUCK, så då satt jag ute på en parkering och solade lite!

Gårdagen var mysig hemma hos Kajsa, vi gick ner på stan lite senare på kvällen och jag tror att jag blev allas lilla psykolog. Hahaha vilken röra det var inne på bigboy, herre min gud!!!!! Jaja... 

Kvällen avslutade jag med att springa över till Sandra som var med Linnea, vi satt och pratade en stund och sedan sprang jag hem igen.





Nu håller man på att plocka ner hoppet som man hade byggt tills igår då det var cityjam. Vilket jobb, man blir trött av att bara titta på det.



Nu hade jag tänkt att jag ska sova lite, så godnatt alla hjärtan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0