HEJ BLOGG

Hejsan alla glada och trogna läsare (jag tror inte att jag har någon kvar, menmen)!
JO, nu äre så att min dator har varit trasig och det är lixom därför jag har varit dålig med att blogga.
Jag förstår att ni har saknat mig och min stämma, heehe.
SÅ NU ÄR JAG HÄR IGEN!

Jag sitter här en snabbis innan jag ska hoppa in i duschen efter en svettig träning. Vi hade ingen tränare idag så det blev mycket spel, kanonkul=) Idag har jag varit ledig och gjort en massa nytta, det ska gudarna veta!

Här är en lista på vad jag gjorde:

1. Jag smetade in gegga på mina skor så att dom ska hålla då man är ute i snön.

2. Jag dammsög mitt rum

3. Jag dammade mitt rum

4. Bytte påslakan och städade asmkt

5. Hängde 3 TVÄTTAR!!

6. Gick ut med hundarna

7. Skottade uppfarten


BRB DUSCH


Kommentarer
Postat av: Emelie Nordin

Jaadu, väldigt rolig träning:D Lite blåmärken fick man ju också!! x) hehe

2010-02-05 @ 19:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0