måndag

Herregud vad vi är stökiga av oss nere på mode/inredning. Idag tvingade våra lärare oss att städa, det var nog på tiden eftersom kylskåpet har luktat lite läskigt ett bra tag nu!!! När vi städade som mest sprang jag iväg och hittade en korvdräkt som var skitsnygg och jag var bara tvungen att testa den. 

Lite senare på dagen innan jag skulle till bussen gick jag och Sara en snabbis på stan, jag som absolut inte ska köpa något köpte ett armband.. Det behövde jag verkligen inte, menmen man lever bara en gång.

Nu sitter jag och laddar upp inför min fotbollsträning som är snart..  Jag är trött och seg så vi får se hur det går:)



Haha vi hade hur mycket saker som helst som vi var tvugna att sortera!!

Jag i den sjukt snygga korvkostymen!!!!


Ida och Rachel hade lite att göra, haha!


Mitt onödiga inköp för dagen!!



Kommentarer
Postat av: abw

snygg nya headern blev <3

2010-02-15 @ 19:17:43
URL: http://littleannabw.blogspot.com
Postat av: Nora

HAHA jag och lisa ser ut som dvärgar!

2010-02-19 @ 17:48:22
URL: http://fardkost.blogg.se/
Postat av: JP

Tack Anna!! <3



Hahahha Nu när du säger det Nora så gör de faktiskt det!!

2010-02-19 @ 19:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0