örnsköldsvik

Jag är fortfarande här uppe i övik, vädret är halvklart till mulet och det blåser lite. Idag ska jag besöka min söta gammelmormor och sedan gå en runda på stan. Bussen går hem 15.40 om jag minns rätt, så jag är tbx i kära härnta vid 17.00!

JO jag hittade asmånga snygga bilder på mormors dator som jag tänkte dela med mig utav!
Jag tycker lite synd om mina föräldrar för att jag var ett grymt fult barn...  hahahahahha


jag och beckis på skoter

jag och beckis kör in i en grill

jag, beckis och mormor äter korv

jag är glad

jag äter korv

jag leker modell

Kommentarer
Postat av: SIPPA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHH!!!!!!! Nej, nu ska jag inte vara så elak. Alla har varit fula någon gång i livet. Du vet att jag älskar dig ändå <3 PUSS

2010-02-06 @ 14:01:31
URL: http://sippas.blogspot.com
Postat av: Nora

ÅÅÅÅÅH VAD SÖT!!!!

2010-02-14 @ 22:19:20
URL: http://fardkost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0