sicken dag

Idag var jag och en massa andra människor till nordichallen där dom hade en mässa! Jag fick asmånga pennor, vilket kan vara mycket bra eftersom jag alltid tar andras.. Idag fick man se en kändis också, Thomas Di Leva heter han. Det var inte så jättecoolt eftersom en tjej ställde sig upp och skrek något om att han hade våldtagit någon.. Det förstörde stämningen ganska så mycket om jag ska vara ärlig.

Hur som haver, livet går vidare!!! Jag spelade lite innebandy ikväll, det är sååå roligt! Om jag inte var så gammal så skulle jag ha börjat i det. Nu börjar klockan att bli mycket, jag ska försöka sova så att jag är pigg inför morgondagen. Lisa och jag ska plugga och då behöver man ju ha hjärnan på skaft. Godnattiiiooo



Jag testade Lokas nya smaaak idag också, krusbär&päron. Den var god men inte svingod!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0