förvirrad

Åh vad jag är trött och jag har träningsvärk i alla muskler som finns!!!!! Näää man ska verkligen inte gnälla, det är bara jobbigt att höra på! Så ja, nu ska jag gå och plugga! GUD VAD ROLIGT DET SKA BLI!!! Åh jag älskar verkligen att plugga, det finns inget bättre. Om jag har läxor på en lördagkväll stannar jag LÄTT hemma och pluggar hela kvällen...... eller???Om det nu vore så bra..

Jag är less på mig själv kom jag på. Jag hade lånat en bok på Kulturmagasinet i Sundsvall och så hade jag fått hem en lapp om att jag var försenad med inlämningen (den skulle vara inne den 7/1....). När jag såg det lämnade jag tillbaka boken så snabbt jag bara kunde, men några dagar efter så fick jag veta att jag hade lämnat in den på FEL BIBLIOTEK!!! Sånt händer bara inte? Jag hade lämnat den dumma dåliga boken på skolans bibliotek.. Jag sprang dit igår och skulle hämta den men då hade dom skickat den till kulturmagasinet igen, vilken tur. Nu lär jag ha 984938327905759kr i böter eller vad det heter. suck


hej förvirrad tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0