yr

Guud vad jag är snurrig, jag hoppas att det går över tills i morgon för att då har vi yrkesteknik hela dagen på skolan. Om man missar en sådan lektion så hamnar man mycket efter och det är ju inge vidare!

Nog om det, idag har jag tränat och kört bil. Det gick inte kanonbra eftersom jag var så trött, menmen bättre lycka nästa gång!



Igår då jag var i Örnsköldsvik så shoppade jag lite saker och tänkte visa upp det:)


Halsband från Lindex, jag ska göra om det! Jag visar bild sedan:)


En söt liten väska från Bikbok


Örhängen från Bikbok, jag hade ett par förut men tappade bort dom;/


Tröja från Bikbok


Strumpisar från Gina tricot


Ringar, den i guld är köpt på ur&penn och den andra från Gina tricot.



När jag var inne i en galleria så var det en modelltävling, vilket var roligt att titta på!


En bild från min och Mimmis plats då vi var och tittade på genrepet för melodifestivalen:)


Kommentarer
Postat av: Nora

Haha även att dom går omkring i bikini i gallerian!

2010-02-14 @ 22:17:49
URL: http://fardkost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0