nyhet




Ikvääääll ska jag och ligan till denneman, vi var där igår också och spelade lite spel osv.
Idag gick jag och Elon till stan, jag förstår inte alls varför vi tog oss dit ner. Vi ville inte ens gå ner dit, men det gjorde vi iaf! FYTUSAN, vad onödigt av oss..
Nu har jag nyss käkat biff och potatismos, det var faktiskt riktigt smaskigt OCH JAG ÅT SYLT!!! Vad har hänt??? Jag hatar ju sylt;S Det var dagens stora nyhet, nu ska jag bara vänta tills att jag ska gå till ica så att Daniel kan plocka upp mig. hejdååååååå

Kommentarer
Postat av: elin

ja fast de som haft svinis har ju haft väldigt många olika symptom.. men jag hoppas att det inte är det:)(L)

2010-01-03 @ 21:46:21
URL: http://elingranstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0