fröken slösa

Helgen har varit mycket bra och jag ska försöka sammanfatta den kort.

 I fredags gick jag hem till Kajsa och där var Anna, Sara, Max, Jocke, Namme, Kajsa och Mimmi! Det kördes kroppstwister och sten/sax/påsetunering (som jag vann i).

Lördagen så jobbade jag och sedan blev det en träff med Mimmi,Krister och Micke för lite kortspel och filmtittande(: 

Söndag=birsta=shoppa! Som sagt, jag är -och förblir fröken slösa. Jag köpte klänning i jeanstyg och en söt fjärilsring och jag fick två par skor av min kära mor&far!

BRA HELG!












Kommentarer
Postat av: mimmi

tja snygging!!!

har du färgat håret????



ps.de va snyggt ds.



mvh mimmi lindholm

kronobyvägen 2

871 40 härnösand

2010-03-22 @ 18:10:55
URL: http://m1mm1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0