plugghäst

Min helg har varit lugn och bra! I fredags gick jag och Sara hem till Emma och fixade lite inför kvällen. Vi åt god mat och jag sminkade dom lite. Emma skulle ha en "liten" förfest för att de sedan skulle vidare till Vigors cocktailparty, jag följde inte med för att jag inte var helt frisk + att jag skulle träffa Sandra och titta på hockey! (: Kvällen slutade mycket bra!
Lördagen träffade jag sippan och gick en sväng på stan, sedan på kvällen var jag, Mimmi och Erik hemma hos Mimmis där vi tittade på Mello och på OS! Tro mig eller ej men det känns lite tråkigt att OS är över, det var faktiskt ganska kul att titta på det.

Nu ska jag återgå till mitt pluggande, jag ska skriva klart en engelskagrej och sedan plugga inför ett idrottsprov som jag har i morgon! Wish me luck





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0