onsdag

Nu är onsdagen avklarad, den var mycket rolig och jag har gjort saker exakt hela tiden!!
Det var jätteroligt att åka skridskor så det ska jag börja att göra mycket oftare, haha!
Jag Kajsa och Mimmi kollade på Alice in wonderland, den var bra men jag har kollat på bättre filmer i mina dagar!



Vi som åkte skridskor var: Erik, Mimmis,Mimmih och Kajsa!! Fast vi var tvungen att byta plan för att den ena hade börjat att smälta jättemycket!




Mat hemma hos Kajsa!=)


Vi åt tacos utan köttfärs och sallad men det var SUPERSMARRIGT!!!


Kommentarer
Postat av: SIPPA

HAHAHA jag diggar att jag ser ut som en invalid på skridsko-kortet!! Kan inte stå som en normal människa på skriller alltså :D

2010-03-11 @ 11:07:59
URL: http://sippas.blogspot.com
Postat av: SIPPA

HAHAHA jag diggar att jag ser ut som en invalid på skridsko-kortet!! Kan inte stå som en normal människa på skriller alltså :D

2010-03-11 @ 11:09:14
URL: http://sippas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0