ey yo

Idaaag så har jag käkat grillat för första gången i år. Mycket gott, det var fröken Anna som bjöd in mig och några andra hungriga gamar. Idag så har jag även slösat pengar igen. fy jennifer FYYYYY. menmen, till mitt försvar så fyller jag faktiskt år på onsdag!!!! WOHO 18

Nu ska jag varva ner och bara slappa i sängen, i morgon ska jag jobba och tjäna stålar så att jag kan slösa mer sedan!








Second hand, när det regnar ute kan man vara lite snygg också;)



ring köpt på h&m


Klänning från Gina tricot, asbillig!!!!!!

Har bara två bilder frå dagens grillning, vi spelad även kubb som är sååååå kul!!!!!:)
ps. mitt lag vann båda gångerna;););)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0