h&m

Som jag kanske inte har berättat i min lilla blogg är att JAG HAR FÅTT JOBB PÅ H&M!!!! Jag hade väärldens tur, dom kan fram till mig när jag var inne och skulle handla och frågade om jag var intresserad av att söka jobb där.

I höstas hade jag nämligen sökt praktikplats där, men då var jag inte 18 så det fick jag inte. En i personalen kände igen mig och föreslog mig för chefen. Jag var på jobbintervju där förra veckan och idag var min första arbetsdag!

Jag trivs jättebra på donken också, men jag kan inte tacka nej till ett jobb som går i linje med mitt val av gymnasium. Jag har inte sagt upp mig där och ska försöka få det att gå ihop:)

Det var jättekul att få jobba idag på H&M, jag fick lära mig mycket nytt och jag ska även jobba i morgon! SES




Lite nya saker:


Fram

Bak




Byxdress










Kommentarer
Postat av: en avis Julio

FASIKEN VILKEN SNYGG VÄSKA!!!!!!!!! Var är den ifrån??? :D



Pussss

2010-05-27 @ 18:25:54
URL: http://juliajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0