sweet

Igår blev jag 18ÅR!!!!!!!!!! Så jäkla härligt, jag kommer att lägga upp en massa bilder från gårdagen sedan (jag hinner inte nu). Jag måste bara få skriva vilket fint sms som jag fick av Mimmi Lindholm.


Mimmi skrev: Grattis jp mitt lill cp. Jag har längtat efter de här dagen, för nu slipper du bryta mot lagen. Längtar tills lördag då vi ska dricka cola, jag kan ta med pennor så vi kan måla. Är lite ledsen för att inte tårtfatetikväll rensa, men jag lovar att med en trendig hatt på lördag jag ska glänsa. Fyfan vad jag är dålig på att rimma, men du ska se hur grym jag är på att simma. Men jag ville skriva en dikt, det kändes som min plikt. Nu blev ju det här inte som det skulle, vi kanske kan ta det live över en kebabrulle? Iallafall jennapennanfillisvennan, du är den finaste kompisen man kan få, (om du vill sitta på bussen när den är full så kan jag stå), vi ses i helgen din lilla kråka, då ska vi festa och låtsasbråk. Knäppa kort i spegeln och bara må, och den bästa födelsedagen det ska du få. Heja jp du är bäst, jag tycker om dig mest!<3


TACK MIMMI!!! <3

Kommentarer
Postat av: emma

GRATTIS i efterskott!!:D

2010-05-13 @ 15:32:01
URL: http://elrl.blogg.se/
Postat av: elin

HAHAHHAHA mimmi!!!!

2010-05-13 @ 22:39:01
URL: http://elingranstrand.blogg.se/
Postat av: mimmi

<3<3<3 hihihi love

2010-05-14 @ 11:55:25
URL: http://m1mm1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0