hallå

HEJHEJHEJ! Jag vet att jag har varit sjuuukt dålig på att skriva i bloggen senaste veckan, men nu äre faktiskt så att jag har inte suttit så mycket vid datorn. Idag fick vi äntligen lov, så otrolig skönt:) En vecka som jag kommer att se fram emot sjukt mycket! I morgon fyller Sara 19år, ska bli så roligt. Ni kommer att dö när ni får veta vad jag ska ha för utklädnad, (det är ju faktiskt halloween).

Nu ska jag strax äta, sedan kommer Kajsa på besök!
puss



En suddigdåliglitenliten bild på mitt nya halsband. I love it, köptes på glitter.

Kommentarer
Postat av: Ida Jerrevik

Åh från Top Collection. Hann du med att fynda det på rean eller? :) Grymt snygg är det i alla fall!

2010-10-29 @ 18:24:48
URL: http://idaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0