jackor

Juste jag har shoppat rätt så många jackor men glömt att visa. Jag har även shoppat en svart söt cape, men den har jag glömt på skolan, så vi får se om jag lägger upp en bild sedan. 
 
Titta vet jag!


När jag var nere i stockholm så köpte jag denna i hopp om att ingen i härnösand/sundsvall skulle ha den, men tyvärr så äger nog 80% av alla tjejer denna jacka..



Denna skinnjacka köpte jag på röda korset för en billig slant, dock så tror jag inte att jag kommer att använda den något!


En snygg vanlig militärgrön tygjacka från H&M, ett par converse passar bra till den.


Mitt bästa köp på länge är nog denna sköna dunjacka. Den kommer jag att bo i under hela kalla vintern!

Kommentarer
Postat av: hallon

Yo! Fett med nice!

2010-10-13 @ 06:41:35
Postat av: linda

Det är så typisk då man tror man hittat något unikt sen har alla det några veckor senare! :( Fina jackor vare iaf! :)

2010-10-13 @ 16:56:23
URL: http://tholinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0