oh, I like it

Nu har jag varit i farten igen och shoppat (ingeeet ovanligt), jag har shoppat hur mycket som helst som jag inte har orkat att knäppa kort på och lägga ut i bloggen. MEN nu ska jag blir lite bättre. Lovar dock inget. Jo, nu har jag köpt en jättefiiin s.k häst för mina nya kläder! Så snyggt. Jag plockade ihop mitt skrivbord och tog undan stolen för att få plats. Jag blev mycket nöjd!





Som sagt så är jag nöjd, synd bara att jag glömde att dra ut kontakten till dammsugaren....



Jag passar på och slänger upp en bild på mina nya skor!!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

ÅÅÅH Vad fint det blev med hästen istället för din fina hög med grejor;D och OMFG vilka snygga skor du köpt! Dreglar <3

2010-09-10 @ 14:15:55
URL: http://sippas.blogspot.com
Postat av: jp

hihihhi vad söt du är sippaaa=) du måste hjälpa mig med min dumma garderob... inge kul </3

2010-09-10 @ 16:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0